Refusionspolitik
Personlige produkter – ingen fortrydelsesret
Langt de fleste produkter i webshoppen er specialfremstillede og personligt tilpassede (f.eks. med navn, billede eller tekst).
Ved sådanne produkter bortfalder fortrydelsesretten, jf. Forbrugeraftaleloven § 18, stk. 2, nr. 3.
Personlige varer kan derfor ikke returneres eller refunderes, medmindre der er fejl eller skade på produktet ved modtagelsen.
Kundens ansvar for korrekt indhold
Det er kundens eget ansvar at dobbelttjekke og sikre, at alle oplysninger (f.eks. navne, datoer eller anden tekst) er stavet korrekt ved bestilling.
Firmaet hæfter ikke for fejlindtastninger lavet af kunden og tilbyder derfor ikke refusion eller ombytning ved f.eks. stavefejl, forkerte navne eller valg af farver.
Reklamation og skader
Hvis en vare er beskadiget, defekt eller ikke svarer til det bestilte, skal dette meldes inden for 2 dage efter modtagelse.
Send en mail med beskrivelse og gerne billeder af produktet. Ved godkendt reklamation tilbydes ny vare eller refundering.
Ikke-personlige produkter
For produkter uden personlig tilpasning gælder almindelig 14 dages fortrydelsesret fra den dag, varen modtages. Returfragt afholdes af kunden.
Kontakt ved reklamation
E-mail: [din@email.dk]
Husk at angive ordrenummer og vedhæfte evt. billeder.